Boeken

Boeken
Hier vindt u de boeken en e-books die worden uitgegeven door Bertram + de Leeuw. U kunt ze hier meteen bestellen.
13e
druk
Flow leidt tot winst
Iedereen herkent het gevoel van flow. Dat voelt goed en het leidt tot onvermoede prestaties. Marc Lammers en Ton Hendrickx bewijzen dat flow maakbaar is.
Verschenen
Lees meer
1e
druk
125 zoete recepten
Na diverse succesvolle kookboeken met voornamelijk hoofdgerechten, is het nu toch echt tijd voor een boek vol zoete recepten. De vraag ‘komt er ook nog een bakboek?
Verschenen
Lees meer
24e
druk
Van het culinaire blog www.Lekkerensimpel.com
Voor iedereen die hulp nodig heeft bij het beantwoorden van de vraag: ‘wat eten we vandaag?’ is er nu het kookboek van Sofie en Jorrit Lekker & Simpel.
Verschenen
Lees meer
143 tips voor een financieel succesvol leven
  Dit boek gaat je geld opleveren Een handige gids boordevol adviezen om je geldzaken beter te regelen en om in financiële vrijheid te kunnen leven.
Verschenen
Lees meer
6e
druk
Zelf fermenteren
“Fermenteren is een opvallende trend. We zien topchefs als Jonnie Boer heel erg in de weer met fermenteren.” Hans Steenbergen, Foodtrendwatcher Fermenteren is het functioneel laten rotten van voedsel.
Verschenen
Lees meer
Handboek voor duurzaam koken
Met dit nieuwe kookboek van Pierre Wind is het handboek voor duurzaam koken een feit. Inclusief de door Wind eigen ‘Koken tot het kookpunt'- methode.
Verschenen
Lees meer
Kies zelf je koers in de veranderende wereld
Once Upon A Future is een fascinerende expeditie naar een wereld waarnaar we allemaal verlangen. Een intense beleving en confrontatie met onze belemmerende overtuigingen.
Verschenen
Lees meer
Alles voor de feestdagen
Jorrit & Sofe hebben speciaal voor de feestdagen een uitgave in tijdschriftformaat gemaakt. 64 pagina's vol met recepten, interviews, cadeautips en de leukste kerstfilms.
Verschenen
Lees meer
Influencer Marketing voor professionals
Met het boek Je doet het toch wel gratis? geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je influencer marketing (IM) zou moeten toepassen.
Verschenen
Lees meer
2e
druk
Verlangen naar verandering
Voor je het weet is het zover. Niemand kan de toekomst tegenhouden. Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan ‘achteraf bekeken’. Gen Z (geboren tussen 1995 en 2012) verlangt naar verandering en stroomt nu de werkvloer op.
Verschenen
Lees meer

Pagina's